Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2011) Тенденції розвитку змісту шкільної освіти в країнах Європейського Союзу Other thesis, Інститут педагогіки.

[img]
Preview
PDF
11LOIKES-1-Докт_Авт.pdf - Published Version

Download (286kB)

Abstract

Проаналізовано філософсько-теоретичні засади добору та структурування змісту. Визначено напрями його розвитку в державах-членах (ЄС) у форматі загальних і рівневих тенденцій, розкрито інновації в оцінюванні його засвоєння школярами. Висвітлено еволюцію теоретичних і регулятивних засад змісту шкільної освіти в Україні, охарактеризовано сучасні тенденції його розвитку. Зроблено висновки щодо перспективності досвіду країн ЄС у сфері змістотворення за умов модернізації національної школи. Обгрунтовано рекомендації щодо творчого використання позитивних надбань держав-членів ЄС вітчизняними розробниками освітньої політики, дидактами, методистами, педагогами-компаративістами, викладачами та студентами.

Item Type: Thesis (Other)
Keywords: зміст шкільної освіти, тенденції, розвиток загальної середньої освіти, Європейський Союз.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Comparative Pedagogy
Depositing User: доктор педагогічних наук/завідувач лабораторії Олена Ігорівна Локшина
Date Deposited: 25 Nov 2014 10:21
Last Modified: 27 May 2020 21:12
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7121

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item