Інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів у шкільній освіті країн Європейського Союзу

- Локшина, Олена Ігорівна (2009) Інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів у шкільній освіті країн Європейського Союзу Порівняльно-педагогічні студії (2). pp. 107-114. ISSN 2306-5532

[img]
Preview
PDF
2009_2_11.pdf - Published Version

Download (133kB)

Abstract

У статті висвітлено інновації в оцінюванні навчальних досягнень учнів у країнах Європейського союзу, які полягають в акцентуванні важливості формувального оцінювання у навчальному процесі шкіл. Автор розкриває погляди зарубіжних учених на сутнісні характеристики цієї функції оцінювання, позицію Брюсселю щодо її ролі в освіті Спільноти та досвід держав-членів у царині її застосування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: оцінювання навчальних досягнень, технології оцінювання, формувальне оцінювання, підсумкове оцінювання, самооцінювання, критерії якісної освіти.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Comparative Pedagogy
Depositing User: доктор педагогічних наук/завідувач лабораторії Олена Ігорівна Локшина
Date Deposited: 24 Nov 2014 11:24
Last Modified: 24 Nov 2014 11:24
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7084

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item