Planning and Use of Computer-Oriented Learning Environment of an Institute of Postgraduate Pedagogical Education: Тheoretic-Methodical Principles

- Колос, К.Р. (2016) Planning and Use of Computer-Oriented Learning Environment of an Institute of Postgraduate Pedagogical Education: Тheoretic-Methodical Principles Project Report. Волинь, м. Житомир, Україна.

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
Text
Monografiya_Kolos_rez.pdf

Download (15MB) | Preview

Abstract

У монографії з системних позицій описано теоретико-методичні засади проектування і використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. На основі методологічних підходів, прогресивних, перспективних тенденцій українського та зарубіжного досвіду використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання і визначеного теоретико-методологічного апарату системного подання і дослідження проектування та використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти визначено дидактичні вимоги до цього середовища; змодельовано процес педагогічно виваженого добору й інтеграції його компонентів, факторно-критеріальне оцінювання ефективності комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; здійснено типологію його компонентного складу та визначено характеристики взаємозв’язків компонентів зазначеного середовища; описано методичні засади використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. Книга призначена для академічного й адміністративного персоналу закладів післядипломної педагогічної освіти і слухачів курсів підвищення кваліфікації, а також для педагогічних і науково-педагогічних працівників навчальних закладів різних рівнів освіти, науковців, аспірантів, працівників органів управління освітою, для всіх тих, кого цікавлять перспективні тенденції проектування і використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу освіти, сучасні підходи щодо дослідження, інтеграції та розвитку зазначеного середовища.

Item Type: Monograph (Project Report)
Keywords: computer-oriented learning environment, planning, use, ICT-competence, Institute of Postgraduate Pedagogical Education, ICT, model, courses of in-plant training
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 374 Education and training out of school. Further education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of the Cloud-Вased Systems of ICT in Education
Depositing User: Катерина Ростиславівна Колос
Date Deposited: 16 Jun 2017 14:41
Last Modified: 16 Jun 2017 14:41
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/707185

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

  • Planning and Use of Computer-Oriented Learning Environment of an Institute of Postgraduate Pedagogical Education: Тheoretic-Methodical Principles (deposited 16 Jun 2017 14:41) [Currently Displayed]

Actions (login required)

View Item View Item