Тезаурус як засіб семантизації наукових понять

- Величко, Л. П. (orcid.org/0000-0002-1921-3669) (2014) Тезаурус як засіб семантизації наукових понять Біологія і хімія в рідній школі, 2. pp. 40-42.

[img]
Preview
PDF
Velychko_Bio_him_2_2014.pdf

Download (143kB)

Abstract

Хімічний тезаурус розглядається як спосіб опису знань з предмета, що їх учень має опанувати і які становлять основу його загальної культури й функціональної грамотності. Ми припускаємо, що хімічний тезаурус має виконувати дидактичні функції стандартизації змісту навчання з предмета, систематизації понять, встановлення зв’язків між поняттями, у тому числі між предметних; семантизація понятї, створення семантичних груп понять; визначення дидактичних одиниць засвоєння та визначення об’єктів контролю.

Item Type: Article
Keywords: Хімічний тезаурус, семантизація наукових понять
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 54 Chemistry.
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Chemical and Biological Education
Depositing User: Oleksandr G Kozlenko
Date Deposited: 21 Nov 2014 11:25
Last Modified: 13 Feb 2019 08:06
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7065

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item