Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education

- Гузій, Н.В. (2013) Man methodological framework of the pedagogical dimension of professionalism as the key to successful development of learner-oriented education Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університеу, 2 (11). pp. 53-60. ISSN 2219-5203

[img]
Preview
PDF
1._Гузій_Мелітополь.pdf

Download (260kB)

Abstract

У статті представлені результати наукового аналізу щодо визначення продуктивних методологічних стратегій дослідження феномена педагогічного професіоналізму загальнонаукового (цивілізаційний, системний, синергетичний підходи) та конкретнонаукового (підходи діяльнісної, особистісної та професійної орієнтації) рівнів. У роботі розкриваються евристичні можливості кожного з них у виявленні сутності досліджуваного феномена, а також встановлюється їх людиновимірна динаміка, що поступово ствердилась у процесі еволюції соціально-історичних чинників професійної праці педагога та наукової думки дидаскалогічного спрямування.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Pedagogical professionalism, methodological approaches, learner focused education.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Education Management University
Depositing User: Наталія Віталіївна Коробко
Date Deposited: 21 Nov 2014 08:11
Last Modified: 21 Nov 2014 08:11
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7047

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item