To the question of mobile mathematical environment

- Кислова, М.А. and Словак, К. І. (2014) To the question of mobile mathematical environment In: Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс - 2014»»: матеріали Міжнародної дистанційної науково - методичної конференції (20 - 21 березня 2014 р., м. Суми) видавничо - виробниче під приємство «Мрія» ТОВ, м. Суми, Україна, pp. 24-26. ISBN 978–966–473–103–1

[img]
Preview
Text
Extract Pages From ITM-2014-p3.pdf

Download (366kB) | Preview
Official URL: http://fizmatsspu.sumy.ua/Konferencii/sbor/itm/ITM...

Abstract

The article deals with different kinds of environments. The analysis of the existing types of media. Offered his interpretation of some of the media. To optimize learning proposed a mobile learning environment in higher mathematics.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: environment; higher mathematics; the types of environments
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Відділ інформатизації навчально-виховних закладів
Depositing User: К. І. Словак
Date Deposited: 20 Aug 2016 11:45
Last Modified: 20 Aug 2016 11:45
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/704379

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item