Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога

- Драч, І.І. (2012) Основні підходи до визначення професійної компетентності педагога Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр., 32. pp. 9-14.

[img]
Preview
PDF
Стаття_7_І.Драч.pdf

Download (281kB)

Abstract

In the article presents analysis understanding the essence of teacher professional competence on the material of modern psycho-pedagogical research. Article is defined the basic approaches for determining professional competence: cognitive, systemic, functional, personal-activity.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: educational activities, competence-based, professional competence of teacher.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Education Management University
Depositing User: Доцент Ірина Іванівна Драч
Date Deposited: 12 Nov 2014 14:18
Last Modified: 12 Nov 2014 14:18
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6879

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item