Динаміка розвитку якісних показників професійної підготовки вихователя дошкільної освіти у Німеччині

- Сулима, О.В. (2008) Динаміка розвитку якісних показників професійної підготовки вихователя дошкільної освіти у Німеччині Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору, Том 3 (10). pp. 500-505.

[img]
Preview
PDF
Сулима_2008_(Вища_освіта_України)_-_Київ_с.500-505.pdf - Published Version

Download (9MB)

Abstract

The article is devoted to the problem of dynamic changes of the development and quality features of professional pre-school teachers training in Germany. The author char¬acterizes the rapid changes in qualified pre-school teachers stuff training since XVII for XXI centuries. Also the conditions of the college entrant to the higher educational establish¬ments of Germany in specialty "State licensed pre-school teacher" are mentioned.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: training, preschool education, specialty "State licensed pre-school teacher"
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Comparative Vocational Education Department
Depositing User: Старший науковий співробітник Оксана Вікторівна Сулима
Date Deposited: 10 Nov 2014 13:18
Last Modified: 10 Nov 2014 13:18
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6817

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item