Європейські підходи до формування архітектури ступенів вищої освіти в умовах Болонського процесу

- Авшенюк, Н.М. (2008) Європейські підходи до формування архітектури ступенів вищої освіти в умовах Болонського процесу Педагогічна освіта і освіта дорослих: європейський вимір. pp. 252-260.

[img]
Preview
PDF
Авшенюк_2008_-_Київ-Хмельницький_с.252-260.pdf - Published Version

Download (11MB)

Abstract

The article is devoted to the actual problem of the Bologna process - reforming of higher education structure, namely the implementation of two- level'bachelor/master'structure. The author shows the positive and negative influences of such learning process reorganization, using the experience of European universities.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Bologna process, two- level structurea of training, reorganization
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Comparative Vocational Education Department
Depositing User: Наталія Миколаївна Авшенюк
Date Deposited: 03 Oct 2014 07:22
Last Modified: 03 Oct 2014 07:22
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6402

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item