К проблеме проектирования дистанционного обучения: психологический аспект

- Рождественська, Д.Б. (2014) До проблеми проектування дистанційного навчання: психологічний аспект (російською мовою) In: Дидактика XXI века: Инновационные аспекты использования ИКТ в образовании: материалы международной научно-практической заочной конференции 19 мая 2014 года . - Т.1 ПГСГА, м.Самара, Росія, pp. 298-301.

[img]
Preview
PDF
Рождественская_Д.Б._статья_Самара.pdf - Published Version

Download (112kB)

Abstract

Представлений матеріал пропонує розглянути деякі психологічні особливості проектування дистанційного навчання з метою покращення його ефективності. Представлено огляд зарубіжних досліджень щодо впливу особистісних характеристик того, хто навчається на успішність процесу навчання.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: Дистанційне навчання, психологічні особливості дистанційного навчання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of research and learning environment design
Depositing User: Діна Борисівна Рождественська
Date Deposited: 06 Oct 2014 10:06
Last Modified: 11 Sep 2015 19:38
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6287

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item