Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: теоретичний аспект

- Мільто, Л.О. (2014) Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: теоретичний аспект In: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний вимір змін Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 236-240. ISBN 978-966-698-173-1

[img]
Preview
PDF
мільто-_тези_суми2014.pdf - Published Version

Download (58kB)

Abstract

In theses revealed the meaning of "pedagogical innovation" is defined structural components of innovative educational activities and structure of teacher preparedness to innovatsiynoh activities.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: training, teacher, innovative teaching activities
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Innovative Educational Technologies Department
Depositing User: Людмила Олександрівна Мільто
Date Deposited: 05 Aug 2014 18:49
Last Modified: 05 Aug 2014 18:49
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5930

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item