Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників

- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2011) Психолого-педагогічна взаємодія як умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2. pp. 98-106. ISSN 978-966-675-652-0

[img]
Preview
PDF
Костенко,_Вип2,2011.PDF

Download (550kB)

Abstract

В даній статті розкривається така умова розвитку пізнавальної активності слабозорих дошкільників як психолого-педагогічна взаємодія. Розкриті головні аспекти психолого-педагогічної взаємодії, її учасники та умови успішної реалізації з метою підвищення рівня пізнавальної активності слабозорих дошкільників.

Item Type: Article
Keywords: пізнавальна активність, слабозорі дошкільники, психолого-педагогічна взаємодія, педагогічний вплив, спілкування.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 01 Aug 2014 11:09
Last Modified: 30 Jul 2018 15:19
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5882

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item