Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу

- Рібцун, Юлія Валентинівна (2011) Концептуальні підходи до організації ігор-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання, 4. pp. 6-9. ISSN 2312-2781

[img]
Preview
PDF
Концептуальні_засади_Рібцун_Ю.pdf - Published Version

Download (354kB)
Official URL: http://csnukr.in.ua/

Abstract

У статті з позицій психолінгвістичного та діяльнісного підходів з урахуванням вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі” розкрито організацію ігор-занять у логопедичній групі спеціального дошкільного навчального закладу компенсуючого типу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: психолінгвістичний і діяльнісний підходи, спеціальний дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу, логопедична група, ігри-заняття
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Special Pedagogics > Лабораторія логопедії
Depositing User: Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун
Date Deposited: 27 Jul 2014 15:05
Last Modified: 27 Jul 2014 15:05
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5834

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item