Динаміка змін основних показників когнітивного розвитку дітей за останні 25 років (1989-2013)

- Кондратенко, Лариса Олександрівна (2013) Динаміка змін основних показників когнітивного розвитку дітей за останні 25 років (1989-2013) Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Том Х. Випуск 25. pp. 219-241. ISSN 2072-4772

[img]
Preview
PDF
_doc.pdf - Published Version

Download (227kB)
Official URL: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v10/i25/24...

Abstract

У статті розглядається коло проблем, пов'язане з вивченням впли¬ву сучасних інформаційно-комп'ютерних технологій на когнітштий роз¬виток дітей. Відзначаються складності діагностики змін, які відбува¬ються у розвитку сучасних дітей, і пропонуються шляхи їх вирішення. Представлені результати спостережень за змінами у когнітивному роз¬витку дітей за останні 25 років

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: когнітивний розвиток, вплив ІКТ, діагностика, інтелектуальний розвиток, зміни мозкових структур.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 93/94 History
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychodiagnostics
Depositing User: Лариса Олександрівна Кондратенко
Date Deposited: 24 Jul 2014 15:02
Last Modified: 08 Dec 2016 12:45
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5814

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item