Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти

- Калюжна, Т.Г. (2011) Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти Проблемы современной науки. pp. 141-147.

[img]
Preview
Image (BMP)
3.bmp - Published Version

Download (5MB)

Abstract

У дослідженні проаналізовано концептуальні засади педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти сучасного вчителя з позицій розгляду духовних пріоритетів у структурі особистісних орієнтації. Визначено ціннісні орієнтації сучасного педагога з виділенням рівнів функціонування аксіологічного простору як орієнтира для виявлення динаміки розвитку ціннісних основ особистості. У роботі показані тенденції розвитку ціннісних орієнтації майбутнього вчителя в процесі підготовки його до професійної діяльності, а при відповідній організації роботи в умовах вивчення педагогічних дисциплін - підвищення духовної складової професійної культури Відзначено, що нова модель українського педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки і критично осмисленому досвіді зарубіжжя.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна аксіологія, духовні пріорітети, ціннісні орієнтації, майбутній вчитель
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Innovative Educational Technologies Department
Depositing User: Тетяна Григорівна Калюжна
Date Deposited: 23 Jul 2014 13:05
Last Modified: 27 Jan 2017 18:12
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5800

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item