Науково-методичні засади дошкільного навчання дітей з порушеннями зору

- Вавіна, Л.С. (2010) Науково-методичні засади дошкільного навчання дітей з порушеннями зору Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 3 (11). pp. 6-18.

[img]
Preview
PDF
Вавіна_3(11).PDF

Download (827kB)

Abstract

В статті розкриваються науково-методичні засади здійснення дошкільного навчання дітей з порушеннями зору, зокрема: завдання та кінцева мета діяльності спеціального дошкільного закладу на сучасному етапі, основні принципі організації навчально-корекційного процесу, важливі умови здійснення педагогічного керівництва пізнавальною діяльністю дітей, забезпечення охоронних умов у процесі корекційного навчання, деякі особливості роботи з розвитку мовлення дітей як провідного принципу їх навчання.

Item Type: Article
Keywords: дошкільне навчання, корекційне навчання, діти з порушеннями зору, принципи навчання, педагогічне керівництво, охоронні умови, розвиток мовлення.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 22 Jul 2014 17:31
Last Modified: 06 Oct 2017 11:38
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5779

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item