- Вавіна, Л.С. (2010) Науково-методичні засади дошкільного навчання дітей з порушеннями зору Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 3 (11). pp. 6-18.
![]() Preview |
PDF
Вавіна_3(11).PDF Download (827kB) |
Abstract
В статті розкриваються науково-методичні засади здійснення дошкільного навчання дітей з порушеннями зору, зокрема: завдання та кінцева мета діяльності спеціального дошкільного закладу на сучасному етапі, основні принципі організації навчально-корекційного процесу, важливі умови здійснення педагогічного керівництва пізнавальною діяльністю дітей, забезпечення охоронних умов у процесі корекційного навчання, деякі особливості роботи з розвитку мовлення дітей як провідного принципу їх навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | дошкільне навчання, корекційне навчання, діти з порушеннями зору, принципи навчання, педагогічне керівництво, охоронні умови, розвиток мовлення. |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools |
Divisions: | Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки |
Depositing User: | лаборант О. Васильєва |
Date Deposited: | 22 Jul 2014 17:31 |
Last Modified: | 06 Oct 2017 11:38 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5779 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |