Концептуальні підходи до розроблення підручника «Світ навколо тебе» для слабозорих учнів за системою Д.Ельконіна та В.Давидова

- Покутнєва, С.О. (2011) Концептуальні підходи до розроблення підручника «Світ навколо тебе» для слабозорих учнів за системою Д.Ельконіна та В.Давидова Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання , 3 (60). pp. 24-33.

[img]
Preview
PDF
Файл.PDF

Download (2MB)

Abstract

У статті розглядається система поглядів на сучасний підручник розвивального навчання для слабозорих учнів, зокрема учні навчаються розглядати поняття як особливу розумову дію, яка складається з послідовного розв'язання завдань на визначення загального, особливого, одиничного.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: емпіричне мислення, теоретичне мислення, характеристики поняття: зміст, обсяг, зв'язки; визначення поняття; загальне, особливе, одиничне
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Special Pedagogics > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 22 Jul 2014 17:28
Last Modified: 22 Jul 2014 17:28
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5778

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item