Теоретичні та методичні основи моделі проектування навчальних технологій

- Романова, Г.М. (2010) Теоретичні та методичні основи моделі проектування навчальних технологій Людинознавчі студії (21). pp. 174-187.

[img]
Preview
PDF
Романова_8.07.10.pdf

Download (496kB)

Abstract

У статті обґрунтовується модель проектування навчальних технологій, що ґрунтується на принципах системності та цілісності, адаптивності, спрямованості на інтенсифікацію процесу навчання, інноваційності, варіативності. Аналізуються такі складові процесу проектування навчальних технологій: цілепокладання, підготовка засобів мотивування студентів до навчання, проектування навчального змісту, вибір методів і форм навчання, розробка контролю, створення технологічної карти.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Проектування, навчальні технології, технологічна карта, викладачі.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: Завідувач лабораторії методик професійної освіти і навчання Г.М. Романова
Date Deposited: 16 Jul 2014 18:03
Last Modified: 16 Jul 2014 18:03
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5725

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item