Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій

- Романова, Г.М. (2011) Суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій Вісник (59). pp. 93-97. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF
Ром_Підхід.pdf

Download (321kB)
Official URL: http://zu@zu.edu.ua

Abstract

У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: викладач, підготовка, підхід, технологія
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: Завідувач лабораторії методик професійної освіти і навчання Г.М. Романова
Date Deposited: 16 Jul 2014 13:41
Last Modified: 16 Jul 2014 18:08
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5719

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item