The main directions and topics of dissertation research on Information Communication Technologies in Education

- Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602) (2011) The main directions and topics of dissertation research on Information Communication Technologies in Education Комп’ютер у школі та сім'ї, 1. pp. 15-18.

This is the latest version of this item.

[img] PDF
Основні_напрями_і_тематика_дис_1_2011.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (127kB) | Request a copy

Abstract

У статті розглянуто поняття інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Проаналізовано основні напрями дисертаційних досліджень на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата педагогічних наук за паспортом нової наукової спеціальності 13.00.10 — інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Розглянуто специфіку визначення об’єктів і предметів досліджень, наведено приклади тем дисертаційних робіт, запланованих до виконання й захисту за цією спеціальністю.

Item Type: Article
Keywords: dissertation research, information and communication technologies in education
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of Computer-oriented systems of education and research
Depositing User: О. М. Спірін
Date Deposited: 13 May 2012 17:20
Last Modified: 03 May 2019 06:35
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/566

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item