Пізнавальна активність як показник всебічного розвитку дітей з порушеннями зору

- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2011) Пізнавальна активність як показник всебічного розвитку дітей з порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями, 1 (2). pp. 70-77. ISSN ISBN 978-966-675-684-1

[img]
Preview
PDF
Файл.PDF_Костенко.pdf

Download (1MB)

Abstract

В статті розглянуто розвиток пізнавальної активності дітей з порушеннями зору: рівні, закономірності, особливості; запропоновані умови активізації пізнавальної діяльності.

Item Type: Article
Keywords: діти з порушеннями зору, пізнавальна активність, пізнавальна діяльність, навчально-виховний процес
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 19 Jun 2014 17:37
Last Modified: 30 Jul 2018 15:19
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5205

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item