Художньо-освітній простір навчального закладу як передумова розвитку художньо обдарованої особистості

- Комаровська, О.А. (2009) Художньо-освітній простір навчального закладу як передумова розвитку художньо обдарованої особистості Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 2. pp. 135-141.

[img]
Preview
PDF
Komarovska_2009.PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (84kB)

Abstract

У статті автор робить спробу сформулювати поняття "освітній простір" відносно художньо обдарованих дітей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: художньо-освітній простір, навчальний заклад, естетичне виховання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Aesthetic Education
Depositing User: завідувач Олександр Васильович Базелюк
Date Deposited: 18 Jun 2014 20:27
Last Modified: 18 Jun 2014 20:27
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5174

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item