Музично-педагогічна діяльність видатних українських композиторів і виконавців: історичний аспект

- Грищенко, Ю.В. (2014) Музично-педагогічна діяльність видатних українських композиторів і виконавців: історичний аспект In: Педагогічна майстерність як система професійних і мистецьких компетентностей: зб. матеріалів ХІ Міжнар. педагогічно-мистецьких читань пам’яті проф. О.П. Рудницької Зелена Буковина, м.Чернівці, Україна, pp. 87-91. ISBN 978-966-8410-82-3

[img]
Preview
PDF
Грищенко_Ю..pdf - Published Version

Download (290kB)

Abstract

Пізнання історії педагогіки України як цілісного явища неможливе без поглибленого об’єктивного дослідження педагогічного минулого. Особливого значення набуває вивчення вітчизняного досвіду видатних українських педагогів-музикантів, багатого своїми традиціями й досягненнями і який став вагомим внеском у розвиток не лише вітчизняної, а й світової культури.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: музично-педагогічна діяльність, педагоги-музиканти, педагогічна майстерність, музична школа
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.9 Dissemination of ideas
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department
Depositing User: Вероніка Губчик
Date Deposited: 18 Jun 2014 08:13
Last Modified: 18 Jun 2014 08:13
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5139

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item