Особливості диференціації й індивідуалізації навчання в основній школі в умовах добору і реалізації змісту підручника «Технології»

- Васьківський, Микола Васильович (2012) Особливості диференціації й індивідуалізації навчання в основній школі в умовах добору і реалізації змісту підручника «Технології» Проблеми сучасного підручника (12). pp. 311-319.

[img] PDF
2_08.pdf
Restricted to Registered users only

Download (154kB) | Request a copy

Abstract

The article discusses the problems of differentiation and individualization of education in primary school by means of the tutorial "Technologies". It also defines some aspects of an individual approach to students in the content of study material realization.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: tutorial, technology, individualization, differentiation, primary
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Profile Studies and Vocational Consultation
Depositing User: молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська
Date Deposited: 07 May 2014 10:35
Last Modified: 07 Sep 2016 17:23
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4002

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item