Гуманітаризація природничої освіти в підручниках як реалізація компетентнісного підходу на засадах освіти для сталого розвитку

- Сігіда, Тетяна Валеріївна (2012) Гуманітаризація природничої освіти в підручниках як реалізація компетентнісного підходу на засадах освіти для сталого розвитку Проблеми сучасного підручника (12). pp. 221-228.

[img] PDF
1_32.pdf
Restricted to Registered users only

Download (155kB) | Request a copy

Abstract

The structure of the content of a humanitarian component of natural-science education is determined and ways of its realization are showed.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гуманитаризация, компетентность, образование для устойчивого развития (ОУР), естественнонаучное образование, интеграция.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Integration of the Content of Education
Depositing User: молодший співробітник Анастасія Борисівна Єленська
Date Deposited: 30 Apr 2014 05:02
Last Modified: 02 Sep 2015 07:51
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3857

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item