Роль шкільного підручника з біології у формуванні умінь застосовувати знання у практичній діяльності

- Ващенко, Л.С. (2012) Роль шкільного підручника з біології у формуванні умінь застосовувати знання у практичній діяльності Проблеми сучасного підручника , 1 (12).

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Ващенко_Л.С.-1.pdf - Published Version

Download (141kB)

Abstract

This article is devoted to the problem - the role of biology textbooks in the formation of subject competencies, including the ability of students in secondary schools to use the acquired knowledge in practice in their new life situations

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: competence approach, learning outcomes, textbooks, application of knowledge.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Education Quality Assessment
Depositing User: доцент Ю.О. Жук
Date Deposited: 17 Apr 2014 16:49
Last Modified: 17 Apr 2014 16:49
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3688

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item