Підручник для загальноосвітньої школи як феномен навчально-методичного комплексу та деякі питання його експертного оцінювання

- Шамелашвілі, Р.М. (2008) Підручник для загальноосвітньої школи як феномен навчально-методичного комплексу та деякі питання його експертного оцінювання Проблеми сучасного підручника (8). pp. 8-20.

[img]
Preview
PDF
Шамелашвили-Стаття.pdf - Published Version

Download (158kB)

Abstract

В материалах акцентируется внимание читателей на учебник как феномен учебно-методического комплекса, на суть и технологию организации экспертной оценки учебной книги; обращается внимание на права и обязанности организаторов экспертизы и экспертов. Рассматриваются этапы создания ученика нового поколения

Item Type: Article
Keywords: Підручник, загальноосвітні школи.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Education Quality Assessment
Depositing User: доцент Ю.О. Жук
Date Deposited: 09 Apr 2014 13:52
Last Modified: 09 Apr 2014 13:52
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3109

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item