Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять

- Савченко , Ірина (2013) Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів: дефінітивна характеристика основних понять Модернізація професійної освіти і навчання: проблеми, пошукиі, перспективи: зб. наук. пр., 3 (3). pp. 138-152. ISSN 978-966-644-337-6

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Дефінітивна_характер._інф.аналіт.комп..pdf - Published Version

Download (443kB)
Official URL: http://www.ipto.kiev.ua/files/zbirnik_naukovix_pta...

Abstract

За умов швидкого застарівання й оновлення інформації, модернізації сучасних інноваційних виробничих технологій, працівники професійно-технічних навчальних закладів змушені знаходитись в постійному процесі педагогічного пошуку. Учні професійно-технічних навчальних закладів, орієнтовані на зростання власної професійної компетентності шляхом навчання упродовж життя, надзвичайно залежать від уміння самостійно знаходити та використовувати інформацію щодо отримання нового знання. Тому в умовах формування єдиного інформаційного освітнього простору в Україні все більше актуалізується проблема розвитку інформаційно-аналітчної компетентності педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів. В інформаційному суспільстві технології пошуку, оброблення, аналізу інформації важливі як для керівника управління освітою, директора професійно-технічного навчального закладу, так і викладача спеціальних технологій, майстра виробничого навчання, учня. Практика свідчить, що саме володіння технологіями роботи у відкритому інформаційному освітньому середовищі, сформоване педагогічним впливом, значно покращує навчальну саморозвивальну діяльність учнів. Ця проблема, як і кожна з досліджувальних наукових проблем, має власну термінологію та формує понятійно-категоріальний апарат. Стаття знайомить читача з основними тлумаченнями найпоширеніших дефініцій з проблеми розвитку інформаційно-аналітичнох компетентності педагогічних праівників ПТНЗ та доводить, що критеріями розвиненої теорії є чітка багатоаспектна поняттєва система, яка нерозривно пов’язана з процесами інтенсифікації інформатизації освіти. За їх допомогою забезпечується оптимальний зв’язок засобів наукового пошуку і його результату.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: якість освіти, розвиток, компетентність, інформа- ційно-аналітична компетентність, педагогічні працівники, моніторинг,індикатори, показники, ефективна діяльність професійно-технічного навчального закладу
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of online course book for VET
Depositing User: старший науковий співробітник лабораторії "Всеукраїнський інформаційно-аналітичний центр ПТО Ірина Савченко
Date Deposited: 31 Mar 2014 17:19
Last Modified: 03 Apr 2014 13:03
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2840

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item