Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу

- Флегонтова, Н.М. (2011) Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу Проблеми освіти: науковий збірник (68). pp. 145-152. ISSN 2078-1016

[img]
Preview
PDF
Педагогічні_умови_підготовки_майбутніх_учителів_до_організації_культурного_дозвілля_школярів_на_основі_маркетингового_підходу.pdf - Published Version

Download (348kB)

Abstract

У статті розглядається сутність педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на засадах маркетингового підходу, що визначаються як сукупність чинників, які забезпечують застосування інноваційних форм і методів навчання, відповідно до їхніх освітніх потреб і запитів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: підготовка майбутніх учителів, педагогічні умови, культурне дозвілля, маркетинговий підхід.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department
Depositing User: канд. пед. наук Н.М. Флегонтова
Date Deposited: 31 Mar 2014 17:43
Last Modified: 31 Mar 2014 17:43
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2816

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item