Особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу

- Флегонтова, Н.М. (2011) Особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу Вища освіта України . Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології", 3. pp. 216-225.

[img]
Preview
PDF
Особливості_підготовки_майбутніх_учителів_до_організації_культурного_дозвілля_школярів_на_основі_маркетингового_підходу.pdf - Published Version

Download (293kB)

Abstract

У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів на основі маркетингового підходу, які полягають у виокремленні у навчально-виховному процесі маркетингового напряму підготовки, що в подальшому сприяє формуванню їхньої маркетингової компетентності. Остання розглядається як інтегративна характеристика професійних та особистісних якостей майбутніх учителів, що забезпечується завдяки достатньому рівню маркетингових знань, умінь і навичок.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: підготовка майбутніх учителів, організація культурного дозвілля школярів, маркетинговий підхід, маркетингова компетентність.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department
Depositing User: канд. пед. наук Н.М. Флегонтова
Date Deposited: 31 Mar 2014 17:42
Last Modified: 31 Mar 2014 17:42
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2803

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item