Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.)

- Сухомлинська, Ольга Василівна, Дічек, Наталія Петрівна, Березівська, Лариса Дмитрівна, Гупан, Нестор Миколайович, Бондар, Людмила Семенівна, Антонець, Наталія Борисівна, Філімонова, Тетяна Віталіївна, Антонець, Михайло Якович, Куліш, Тетяна Іванівна and Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.) Project Report. Педагогічна думка, м.Київ, Україна.

[img] PDF
13-01_Монографія.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (2MB) | Request a copy

Abstract

У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як,, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання, диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.). У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. Розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутнісні виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад реалізації,соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників, тобто диференціація розкрита як чинник і складова навчального процесу у шкільних навчальних закладах України через відбиття у змісті освіти, у профільності навчання, у науково-методичному апараті тощо. Монографія буде корисною для впровадження у ВНЗ України з метою поглиблення фахової підготовки майбутніх учителів і викладачів. Її матеріали можуть бути використаними також у лекційній та методичній роботі Інститутів ППО України, у дослідженнях науковців, аспірантів, практикуючих працівників освіти.

Item Type: Monograph (Project Report)
Uncontrolled Keywords: Differentiated approach, history of Ukrainian school
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 93/94 History
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of History of Pedagogy
Depositing User: старший науковий співробітник, кандидат педагогічних наук Світлана Миколаївна Шевченко
Date Deposited: 19 Mar 2014 13:21
Last Modified: 06 May 2016 10:33
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2362

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item