- Сухомлинська, Ольга Василівна, Дічек, Наталія Петрівна, Березівська, Лариса Дмитрівна (orcid.org/0000-0002-5068-5234), Гупан, Нестор Миколайович, Бондар, Людмила Семенівна, Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364), Філімонова, Тетяна Віталіївна, Антонець, Михайло Якович, Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190) and Шевченко, Світлана Миколаївна (2013) Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX – перша третина XX ст.) Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.
PDF
13-01_Монографія.pdf - Published Version Restricted to Registered users only Download (2MB) | Request a copy |
Abstract
У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як,, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання, диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.). У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. Розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутнісні виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад реалізації,соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників, тобто диференціація розкрита як чинник і складова навчального процесу у шкільних навчальних закладах України через відбиття у змісті освіти, у профільності навчання, у науково-методичному апараті тощо. Монографія буде корисною для впровадження у ВНЗ України з метою поглиблення фахової підготовки майбутніх учителів і викладачів. Її матеріали можуть бути використаними також у лекційній та методичній роботі Інститутів ППО України, у дослідженнях науковців, аспірантів, практикуючих працівників освіти.
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |