Когнітивно-дидактичні основи проектування навчальних підручників і посібників

- Тарара, Анатолій Михайлович, Корець, М.С. and Сушко, І.А. (2011) Когнітивно-дидактичні основи проектування навчальних підручників і посібників Проблеми сучасного підручника. pp. 331-340.

[img] PDF
А._М._Тарара,_І._А._Сушко_Сучасний_підручник_«Технології»_для_учнів_основної_школи.pdf
Restricted to Registered users only

Download (136kB) | Request a copy

Abstract

У статті розглянуто когнітивно-дидактичні основи проектування навчальних посібників для майбутніх вчителів технологій з циклу технічних дисциплін. Особлива увага акцентується на послідовності етапів проектування, на вимогах до методичного апарату та запитань і завдань у посібниках. Аналізуються результати моніторингу навчальних посібників на рівні викладачів і студентів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технічні дисципліни, технології, проектування підручників, методичний апарат, моніторинг якості, педагогічні вимоги, принципи розробки підручників, рівні викладу інформації.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Labor Training and Polytechnic Work
Depositing User: Завідувач лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості Інституту педагогіки НАПН України Анатолій Михайлович Тарара
Date Deposited: 17 Mar 2014 11:36
Last Modified: 02 Sep 2015 14:13
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2300

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item