Зміст процесу формуання готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання

- Морін, О.Л. (2012) Зміст процесу формуання готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (16). pp. 199-206. ISSN ISBN 978-966-7406-72-1

[img]
Preview
PDF
25.pdf - Published Version

Download (285kB)

Abstract

Розкриваються отримані попередні результати констатувального етапу дослідження проведеного лабораторією трудового виховання і профорієнтації. На основі отриманих даних автор визначає зміст процесу формування готовності учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Констаувальний експеримент, професійне самовизначення учнів старших класів
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance
Depositing User: с.н.с О.Л. Морін
Date Deposited: 10 Mar 2014 21:05
Last Modified: 19 Mar 2014 20:29
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2149

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item