Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці

- Кокарєва, М. В. (2012) Теоретичні основи дослідження проявів творчості при сприйманні рекламної інформації в юнацькому віці Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (15). pp. 188-195.

[img]
Preview
PDF
Кокарєва_М._В._Теоретичні_основи_дослідження_проявів_творчості_при_сприйманні.pdf

Download (238kB)

Abstract

У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми дослідження психологічних особливсотей сприймання рекламної інформації в юнацькому віці з метю визначення проявів товрчості у цьому процесі. Представлено огляд визначень понять «реклама» та «рекламна інформація».

Item Type: Article
Keywords: рекламна інформація, сприймання, творчість, юнацький вік
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Department of psychology of creativit
Depositing User: с.н.с. Марія Володимирівна Шепельова
Date Deposited: 05 Feb 2014 09:53
Last Modified: 05 Feb 2014 09:53
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1591

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item