Інформаційні системи і технології в обліку (педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх ОРБД)

- Ростока, Марина Львівна (2013) Інформаційні системи і технології в обліку (педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх ОРБД) In: Інформаційні технології в наукових дослідженнях і навчальному процесі Видавництво Державного закладу "Луганський національний університет імені тараса Шевченка", м. Луганськ, Україна, pp. 73-79. ISBN 978-966-617-329-7

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
tezis_rostoka_2013_lugansk_МК.pdf

Download (345kB)
Official URL: http://http://luguniv.edu.ua

Abstract

Стаття порушує проблему реалізації педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних у ПТНЗ шляхом оновлення змісту провідної компютерно-орієнтованої дисципліни «Інформаційні системи і технології в обліку"

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: інформаційні системи, інформаційні технології, професійна компетентність, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, кабінет інформатики та информаційних технологій
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: м.н.с. Марина Львівна Ростока
Date Deposited: 12 Dec 2013 20:40
Last Modified: 31 Mar 2014 12:58
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1296

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item