Моделі системи освіти і освітнього середовища

- Биков, В.Ю. (2010) Моделі системи освіти і освітнього середовища Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: П78 зб. наук. праць, 27 (31). pp. 39-47. ISSN 2078-7812

[img]
Preview
PDF
Моделі_системи_освіти_і_освітнього_середовища.pdf - Published Version

Download (165kB)
Official URL: http://library.kpi.kharkov.ua/JUR/25.pdf

Abstract

ончаренка, це – духовне обличчя людини, яке складається під впливом моральних і духовних цінностей, що є надбанням її культурного кола, а також процес виховання, самовиховного впливу, шліфування, тобто процес формування обличчя людини. При цьому головним є не обсяг знань, а поєднання останніх з особистісними якостями, вміннями самостійно розпоряджатися своїми знаннями. За означенням, прийнятим ХХ сесією Генеральної конференції ЮНЕСКО, під освітою розуміється процес і результат вдосконалення здібностей і поведінки особистості, за яким вона досягає соціальної зрілості та індивідуального зростання. В освіті завжди є як формальний аспект, тобто духовна діяльність або духовна здатність, яка розглядається незалежно від матеріалу у певний час, так і матеріальний, тобто зміст освіти, а навчання – цілеспрямований процес передачі (відомостей –_авт.) і засвоєння знань, умінь навичок і способів пізнавальної діяльності людини.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Information Technologies and Learning Tools > Department of research and learning environment design
Depositing User: Алла Кишкан
Date Deposited: 09 Nov 2013 19:27
Last Modified: 20 Nov 2013 19:43
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1167

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item