Дослідження особливостей мотивації професійного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах очно-дистанційного навчання

- Рождественська, Д.Б. (2012) Дослідження особливостей мотивації професійного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах очно-дистанційного навчання In: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Психологія у післядипломній освіті», присвячена 20-річчю НАПН України . Університет менеджменту освіти , м.Київ, Україна, pp. 56-57.

[img] PDF
Дослідження_мотивації_ПР_Рождественська_тези_2012.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (103kB) | Request a copy

Abstract

У тезах представлено окремі результати констатуючого експерименту з вивчення мотивації професійного розвитку директорів загальноосвітніх навчальних закладів. Охарактеризовано чинники, що сприяють успішності очно-дистанційного навчання директорів ЗНЗ у процесі підвищення кваліфікації.

Item Type: Book Section
Keywords: мотивація професійного розвитку, керівники загальноосвітніх навчальних закладів, очно-дистанційне навчання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: Діна Борисівна Рождественська
Date Deposited: 18 Jul 2013 12:46
Last Modified: 11 Sep 2015 19:43
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1021

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item