Browse by Scientific subject
Article
- Головко, Микола Васильович (2012) Становлення системи вимог до шкільного підручника в історії вітчизняної дидактики фізики Проблеми сучасного підручника (12). pp. 71-77.
- Головко, Микола Васильович (2012) The experience of building course of physics senior profile school during 1917-1920 Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи (32). pp. 68-74.
- Головко, Микола Васильович (2012) The unknown names are in history of domestic didactics of physics: payment of Hryhorij Kholodnogo and Oleksandr Yanickogo is in forming of maintenance of course of physics of the unique school (1917 – 1920) Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 99.
- Головко, Микола Васильович (2012) The development of theoretical and methodological foundations of state standard of school physical education Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університетуту ім. Володимира Винниченка. Сер.: Педагогічні науки, 2 (108). pp. 22-28.
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X) (2012) The First All-Ukrainian Congress of Physics Teachers in the Development of Theory and Practice of School Physical Education Фізика та астрономія в сучасній школі, 8 (103). pp. 40-44.
- Засєкін, Дмитро Олександрович (2012) Дидактичні функції підручника з фізики в умовах профільного навчання Проблеми сучасного підручника (12). pp. 366-372.
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840) (2012) Розробка підручників з фізики для основної школи на засадах особистісно-орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного підходів Проблеми сучасного підручника (12). pp. 372-376.
- Костюкевич, Д.Я. (2012) Формування інтелектуального розвитку учнів засобами шкільного фізичного експерименту в нових підручниках Проблеми сучасного підручника (12). pp. 443-448.
- Непорожня, Лідія Вікторівна (2012) Науково-теоретичні підходи до вивчення фундаментальних взаємодій в основній школі Проблеми сучасного підручника (12). pp. 565-570.