Browse by Scientific subject
Article
- Алєксєєнко, Ірина Вікторівна (2014) Realization regional component of the training content of foreign languages in high school (based on elective courses in English) Науковий вісник УжНУ. Серія: Педагогіка. Соціальна робота (29). pp. 109-112.
- Басай, Надія Пилипівна (2014) Constructing peculiarities of the elective course manual content «German-speaking countries» for 10-11 form students of profile school Науковий вісник УжНУ. Серія : Педагогіка. Соціальна робота (32). pp. 104-108.
- Пасічник, Олександр Сергійович (orcid.org/0000-0002-0665-2099) (2014) Providing Vocational Guidance within the Content of Foreign Language Learning in Upper Secondary School Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Сер.: Педагогіка і психологія, 41. pp. 83-88.
- Пасічник, Олександр Сергійович (2014) Didactic and Methodological Aspects of Constructing Elective Courses for Teaching Foreign Languages in Upper Secondary School Постметодика. Інформаційна безпека, 4 (119). pp. 35-40. ISSN 1815-3194
- Пасічник, Олександр Сергійович and Редько, Валерій Григорович (2014) Monitoring quality of students’ performance – 2013: problems and challenges Рідна школа, 11 (1019). pp. 14-19. ISSN 0131-6788
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) The European experience of integrated curriculum in the context of school multilingual education usage European Science Review, 11-12. ISSN 2310-5577
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Multilingual and bilingual education of europen school children: the analyses of notions and their essential characterictics Вестник Актюбинского регионального государственного университета имени К.Жубанова, 1 (35). ISSN 2074-594Х
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Education teachers for work in conditions of multilingual education in the united Europe ВICНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). ISSN 2076-6173
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Аnalysis of opportunities for the development of multilingual European students in conditions of informal education Наукові записки Вінницького ержавного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 2 (42). ISSN ISBN 978-966-2770-30-8
- Першукова, Оксана Олексіївна (2014) Postmodern ideas reflection in multilingual education of school children development in western european countries Психолого-педагогический поиск, 1 (29). ISSN 2075-3500
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Constructiong contents of foreign language elective course and its implementation in the manuals for students of profile school Проблеми сучасного підручника (14). pp. 554-563. ISSN ISBN 978-966-644-382-6
- Полонська, Тамара Костянтинівна (orcid.org/0000-0002-5717-1041) (2014) Competency-based approach in teaching foreign language to the upper forms students of profile school Педагогіка і психологія, 3. pp. 76-80.
- Редько, Валерій Григорович (2014) The content of the textbook on a foreign language as a means of a diagnostics of the development of a pupil’s linguistic personality Проблеми сучасного підручника (14). pp. 597-610. ISSN ISBN 978-966-644-382-6
- Редько, Валерій Григорович (2014) Didactic and methodological guidelines for constructing content of foreign language textbooks Рідна школа (8-9). pp. 20-31. ISSN 0131-6788
- Редько, Валерій Григорович and Басай, Олег Вікторович (2014) The concept of elective courses content in foreign languages for high school students: linguodidactic aspect Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія "Педагогіка. Соціальна робота" (32). pp. 98-103.
Book Section
- Пасічник, Олександр Сергійович and Федюк, Уляна Миронівна (2014) Educational Technologies of "English for Business Communication" Elective Course In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2014 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 245-246. ISBN 978-966-644-398-5
Teaching Resource
- Полонська, Тамара Костянтинівна (orcid.org/0000-0002-5717-1041) (2014) Profile foreign language education of high school students [Teaching Resource]