Browse by Scientific subject
- Bondarchuk, Olena (orcid.org/0000-0003-3920-242X) (2017) Socio-psychological problems and mechanisms of brand communication in the sphere of educational services Вісник післядипломної освіти. Серія "Соціальні та поведінкові науки", 3 (32). pp. 34-46. ISSN 2522-9931
- Bondarchuk, Olena (orcid.org/0000-0003-3920-242X) (2017) Subjective well-being of university teachers as a psychological factor of quality of higher education International scientific and practical conference: Management of higher education quality: problems and prospects. pp. 86-89.
- Бондарчук, О.І. (orcid.org/0000-0003-3920-242X) (2017) Subjective well-being of the personnel of educational organizations as an indicator of the psychological safety of the educational environment In: Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку : тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня, 2017 р., м. Харків) . Видавництво "Гуманітарний центр", м. Київ, Україна - м. Харків, Україна, pp. 65-66. ISBN 978-617-7528-36-3
- Бондарчук, О.І. (orcid.org/0000-0003-3920-242X), Гавлітіна, Т.М., Смольська, Л.М. and Вронська, В.М. (2017) Complex of psychodiagnostic methods of research of professionalism of pedagogical workers [Teaching Resource]
- Гордієнко, Наталія Василівна (orcid.org/0000-0002-0688-5626), Казакова, Світлана Володимирівна (orcid.org/0000-0002-2776-3927) and Євтушенко, І.В. (2017) Subjective well-being of the personnel of educational organizations as a factor in the prevention of emotional burnout In: Organizational and economic psychology in Ukraine: promotion of regional development : Abstracts of the XII International Scientific Conference on organizational and economic psychology (June 1–3, 2017, Kharkiv) . Видавництво «Гуманітарний Центр», м. Київ, Україна – м. Харків, Україна, pp. 66-67. ISBN 978-617-7528-36-3
- Москальова, А.С. and Чубко, О.М. (2017) Contents and structure of the legal activity of a student youth: psychological aspect Вісник післядипломної освіти. Серія «Соціальні та поведінкові науки», 4/5 (33/34). pp. 79-93. ISSN 2522-9931
- Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X) (2017) Coaching technologies in psychological preparation of personnel of educational organizations to professional activity on principles of gender equality In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Науково-методичні основи професійного розвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах випереджувальної післядипломної освіти" (м. Рівне, 30-31 березня 2017 р.) . РОІППО, м. Рівне, Україна, pp. 173-175.
- Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X) and Бондарчук, О.І. (orcid.org/0000-0003-3920-242X) (2017) Leadership is in activity of head of educational organization [Teaching Resource] (In Press)
- Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X) and Тименко, Володимир Миколайович (2017) Coaching as a technology development of the leadership in education Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України»; Тематичний випуск «Університет і лідерство», 1 (2). pp. 65-68. ISSN 2078-1016
- Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X) and Тименко, Володимир Миколайович (2017) Coaching as a tool for social and psychological assistance to the client Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка, 23. pp. 182-187.
- Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X) and Тименко, Володимир Миколайович (2017) Coaching technology as means of upgrading of higher education «Управління якістю вищої освіти: проблеми та перспективи»: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 29 вересня 2017 р.. pp. 101-102.
Нежинська, О.О. (orcid.org/0000-0002-0800-356X) and Тименко, Володимир Миколайович (2017) Basics of coaching . ТОВ «ДІСА ПЛЮС», м. Київ, м. Харків, Україна. ISBN 978-617-7384-92-1
- Тягур, Любомира Миронівна (orcid.org/0000-0001-5106-2920) (2017) The phenomenon of perfectionism in the teacher's pedagogical activity Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія», 2 (6). pp. 247-250. ISSN 2413-3329