Browse by Scientific subject
Article
- Вавіна, Л.С. (2012) Оптична дисграфія у дітей з порушеннями зору: прояви, запобігання Український логопедичний вісник, 1 (3). 67 -71. ISSN ISBN 966-8663-23-3 -- 966-8663-26-8
- Вавіна, Л.С. (2012) The implementation of the competency approach to learning the Ukrainian language and reading of students with visual impairments Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 13-17. ISSN 978-966-644-288-1
- Вавіна, Л.С. (2012) The implementation of the competence approach to learning the Ukrainian language and reading primary school children with visual impairment Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 13-17. ISSN 978-966-644-288-1
- Гудим, І.М. (2012) Розвиток дотикового сприймання у дошкільників з глибокими порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (3). pp. 36-43. ISSN ISBN 978-966-644-289-8
- Довгопола, К.С. (2012) Influence of severe visual impairment in the formation of self-control fine art activity in primary school children Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 27-32. ISSN 978-966-644-288-1
- Кобильченко, В.В. (2012) Особливості психічного розвитку дітей дошкільного віку в нормі й при патології зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (3). pp. 21-29. ISSN ISBN 978-966-644-289-8
- Кобильченко, В.В. (2012) Дитяча агресивність як актуальна проблема сучасності Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології (7). pp. 101-104. ISSN ISBN 978-966-644-301-7
- Кобильченко, В.В. (2012) The formation of personality as a psychological and pedagogical problems Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 46-52. ISSN 978-966-644-288-1
- Кондратенко, С.В. (2012) State of spatial skills formation targeting the junior preschoolers with visual impairment Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 65-70. ISSN 978-966-644-288-1
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2012) Забезпечення умов розвитку та формування пізнавальної активності дітей з порушеннями зору. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 2 (3). pp. 98-107. ISSN 978-966-2669-17-6
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2012) Social and psychological conditions support visually impaired cognitive activity preschooler Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (63). pp. 27-31. ISSN 2312-2781
- Легкий, О.М. (2012) Напрямки корекційно-розвивальної роботи освітньої галузі "Технології" для учнів початкових класів шкіл для дітей з порушенням зору Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 147-155.
- Легкий, О.М. (2012) Особливості методики трудового виховання дошкільників з порушенням зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання: зб. наук. праць , 1 (3). pp. 52-57. ISSN ISBN 978-966-664-289-8
- Покутнєва, С.О. (2012) The concept of competence-based approach to teach children with profound visual impairment and the development of their theoretical thinking educational materials in the field of «Man and the world» Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 1 (3). pp. 110-118. ISSN 978-966-644-288-1
Book
Вавіна, Л.С. and Гудим, І.М. (2012) Навчально-методичний посібник для батьків дітей дошкільного віку з особливими потребами (Розділ IV. Дитина із порушенням зору) . "Педагогічна думка", м.Київ, Україна. ISBN 978-966-644-284-3