Digital Library NAES of Ukraine

Items where Division is "Innovative Educational Technologies Department" and Year is 2014

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 18.

Article

- Годлевська, К.В. (2014) Impact of ICT on teaching and learning in Hungary Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання і підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (39). pp. 177-181.

- Годлевська, К.В. (2014) Formation of professional competence of future teachers of Information and Communication Technologies Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 3 (37). pp. 226-232. ISSN 2312-5993

- Годлевська, К.В. (2014) Information and communication technologies in the preparation of primary school teachers at universities in Hungary Вища освіта України. Тематичний випуск "Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології", 3 (2) (2). pp. 111-114. ISSN 2078-1016

- Калюжна, Т.Г. (2014) Teaching creativity as the basis of innovation of the future teacher Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (38). pp. 290-294.

- Калюжна, Т.Г. (2014) Approach axiological system in vocational and educational training of the future teacher Веснік Мазырскага дзяржаунага педагагічнага універсітэта імя І.П. Шамякіна, 1 (42). pp. 66-71. ISSN 2218-0362

- Калюжна, Т.Г. (2014) Axiological aspect of innovations as pre-conditions of a future teacher1 s professionalism Педагогічні науки:теорія, історія, інноваційні технології, 3 (37). pp. 3-10. ISSN 2312-5993

- Кобюк, Ю.М. (2014) Features of interactive learning technologies in teaching professional disciplines in the process of training future teachers in VPNZ Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (39). pp. 263-266.

- Кобюк, Ю.М. (2014) Use of interactive technology as a pedagogical conditions readiness future teachers to innovate Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4 (38). pp. 171-177. ISSN 2312-5993

- Мільто, Л.О. (2014) Innovative learning technologies as a factor in developing the basic pedagogical skills of the teacher Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (39). pp. 343-347.

- Ничкало, Нелля Григорівна (orcid.org/0000-0002-5989-5684) (2014) Information culture of specialists in interdisciplinary researches Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (37). pp. 32-41. ISSN 2412-1142

- Огієнко, О.І. (2014) Theoretical basis of innovative teacher education Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (37). pp. 147-151.

- Огієнко, О.І. (2014) The tendencies of higher education reforming of Great Britain in the context of European integration processes. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 1 (35). pp. 10-19. ISSN 2312-5993

- Огієнко, О.І. (2014) Non-formal adult education as the mechanism of the democratic citizenship formation in the Scandinavian countries Науковий вісник Чернівецького університету (469). pp. 133-142.

- Огієнко, О.І. (2014) Methodology of Comparative and Pedagogical Research in The Field of Adult Education Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, 2 (9). pp. 145-153. ISSN 2308-6386

- Радченко, Ю.Л. (2014) Psychological and pedagogical foundations of information technology in the educational process of teaching college Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (37). pp. 334-338.

Book Section

- Годлевська, К.В. (2014) Reforming the vocational training of future primary school teachers in Hungary in the context of the Bologna Process In: Педагогічна компаративістика -2014: якісний вимір освіти зарубіжжя та український контекст: матеріали науково-практичного семінару (Київ, 5 червня 2014 р.) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-966-644-365-9

- Мільто, Л.О. (2014) Підготовка майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності: теоретичний аспект In: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний вимір змін . Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 236-240. ISBN 978-966-698-173-1

Teaching Resource

- Огієнко, О.І. (2014) Syllabus "Innovative educational technology" for educational - qualifying level "master" specialty "Pedagogy of high school" [Teaching Resource] (Unpublished)

This list was generated on Sun Dec 22 04:04:06 2024 EET.