Items where Division is "Лабораторія тифлопедагогіки" and Year is 2009
В
- Вавіна, Л.С. (2009) Розвиток у дітей з глибокими порушеннями зору основних видів мовленнєвої діяльності – аудіювання і говоріння Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 37-42. ISSN ISBN 978-966-675-596-7
Вавіна, Л.С. (2009) Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору та слуху (Розділ 5. Формування предметних уявлень у дітей з порушеннями зору та слуху на початковому етапі навчання) Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору та слуху . "Науковий світ", м. Київ, Україна. ISBN 978-966-675-621-6
Г
- Гудим, І.М. (2009) Корекційна спрямованість змісту програми з образотворчого мистецтва для слабозорих учнів Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 72-77. ISSN ISBN 978-966-675-596-7
- Гудим, І.М. (2009) Вивчення самоконтролю швидкості графічних рухів у сліпих учнів молодшого шкільного віку Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 93-97. ISSN ISBN 978-966-675-596-7
Д
- Довгопола, К.С. (2009) Ліплення на уроках образотворчого мистецтва в школах для сліпих дітей Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (51). pp. 22-25.
К
- Кобильченко, В.В. (2009) Проблема психологічного вивчення дитини з відхиленнями в розвитку Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі (11). 114 -117. ISSN ISBN 978-966-675-596-7
- Кобильченко, В.В. (2009) Перцептивний тренінг у спеціальній школі: зміст і методика Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (52). pp. 46-48.
- Кобильченко, В.В. (2009) Базові сценарії занять з перцептивного тренінгу Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (53). pp. 43-48.
- Кобильченко, В.В. (2009) Тренінг умінь у спеціальній школі: зміст і методика Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 4 (54). pp. 40-44.
Кобильченко, В.В. (2009) Психолого-педагогічнии супровід дітей з порушеннями зору та слуху. (Розділ 9. Психологічний супровід учнів з порушеннями зору та слуху на початковому етапі навчання). Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору та слуху /за ред. Вавіної Л.С. . "Науковий світ", м.Київ, Україна. ISBN 978-966-675-621-6
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2009) Психологічний супровід навчально-виховного процесу в спеціальному дошкільному закладі: шляхи реалізації, завдання, принципи, суб'єкти впливу Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі (11). pp. 135-139. ISSN ISBN 978-966-675-596-7
Л
- Легкий, О.М. (2009) Деякі особливості організації господарської та побутової праці сліпих та слабозорих учнів Дидактичні та соціально-психологічні аспекти колекційної роботи у спеціальній школі: наук.-метод. зб.: вип.. 11 (11). 148 -152. ISSN ISBN 978-966-675-596-7