Items where Division is "Laboratory of methods of vocational education and training methodology" and Year is 2010
Г
- Герлянд, Т.М. (2010) Сучасні аспекти формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників Педагогіка і психологія професійної освіти, 1 (2). pp. 37-43. ISSN 2218-5186
- Герлянд, Т.М. and Чеснокова, Лариса Георгіївна (2010) Особливості професійно-особистісного розвитку майбутніх фахівців засобами профільного навчання Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія “Педагогіка. Соціальна робота” (18). pp. 37-40.
Д
- Дремова, І.Б. (2010) Choosing the right direction forming seniors - the way to successful professional trajectory of future workers Психолого-педагогічні засади профільного навчання та профорієнтаційної роботи: досвід, тенденції, перспективи.
Дремова, І.Б. (2010) Annotated bibliography on the issue of "Modern trends of profile education of senior high school (technological direction) based vocational education" . Інституту професійно-технічної освіти АПН України, м. Київ, Україна.
М
- Михнюк, М.І. (2010) Development of methodical competence as a component of professional and pedagogical competence of the engineer-teacher Професійна освіта: проблеми і перспективи, 1 (1). pp. 123-128.
- Михнюк, М.І. (2010) Methodical bases of introduction of case studies of technology in the learning process Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (педагогічні науки), 2 (2). pp. 195-198.
Р
- Романова, Г.М. (2010) Теоретичні та методичні основи моделі проектування навчальних технологій Людинознавчі студії (21). pp. 174-187.
- Романова, Г.М. (2010) Дидактичне проектування як напрям психолого-педагогічної підготовки викладачів ВНЗ Вісник НТТУ КПІ, 1 (28). pp. 219-223.
- Романова, Г.М. (2010) Модель проектування навчальних технологій Збірнік на пошану професора Тетяни Біленко. pp. 292-299. ISSN 978-966-384-171-7
- Романова, Г.М. (2010) Система підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій Імідж сучасного педагога, 1 (100). pp. 34-39.