Items where Division is "Digital training resources Laboratory" and Year is 2024
H
- Humennyi, Oleksandr (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) Application of the smart-complex of the educational discipline for the development of students' creative projects Vzdelávanie a spoločnosť (8). pp. 100-111. ISSN 978-80-555-3260-8
P
- Pryhodii, Mykola (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Design thinking for the development of creative abilities of electrical technicians in vocational colleges Professional Pedagogics, 1 (28). pp. 23-37. ISSN 2707-3092
Б
- Безуглий, Андрій Іванович (orcid.org/0000-0002-2651-4398), Гуржій, А.М. (orcid.org/0000-0001-6923-0830) and Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Use of virtual educational complexes in professional training of qualified workers In: Інноваційна професійна освіта. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (26 лютого – 07 березня 2024 р.) , 1 (14). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 35-38. ISBN 978-617-8167-11-0
Г
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) Enhancing the Intellectual Capital of the College: Tools, Methods, Technologies In: Forum-SOIS, 2024: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя : збірник матеріалів (наукових праць, тез доповідей) 6-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (5). Нілан-ЛТД, м. Вінниця, Україна, pp. 235-237. ISBN 978-617-558-080-6
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000‐0001‐6596‐3551) (2024) Training of coach-teachers at children's sports educational institutions on the use of the Teams digital platform to enhance the effectiveness of the educational process Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 5 (139). pp. 128-136. ISSN 2312-5993
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) Development of the Intellectual Capital of the College. Part 1 [Video]
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) Applying STEM Technologies in the Training of Future Educators: Prospects and Challenges «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)», 3 (37). pp. 187-198. ISSN 2786-4952
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) Technology of Creating a Blog. For students of the course "Development of the College's Intellectual Capital" [Video]
- Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) The development of digital culture among leaders of vocational education institutions Project Report. Інститут професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
- Гуржій, А.М. (orcid.org/0000-0002-2797-5831) and Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Market analysis of virtual training laboratories In: Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 29-31 травня 2024 р.) . ТДАТУ, м. Запоріжжя, Україна, pp. 327-331.
- Гуржій, А.М. (orcid.org/0000-0002-2797-5831) and Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Methodological approaches to the development of a digital platform for the professional training of skilled workers In: Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 9 травня 2024 р. . Глухівський НПУ ім. О. Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 233-234.
- Гуржій, А.М. (orcid.org/0000-0002-2797-5831) and Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Classification of digital technologies for training future skilled workers in the engineering industry In: Модернізація змісту професійної освіти в умовах євроінтеграції України - 2024: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (м. Київ, 17 квітня 2024 р.) . ДНУ «ІМЗО», м. Київ, Україна, pp. 33-34.
- Гуржій, А.М. (orcid.org/0000-0001-6923-0830), Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) and Безуглий, Андрій Іванович (orcid.org/0000-0002-2651-4398) (2024) Professional training of specialists using SMART-complexes In: Інноваційна професійна освіта. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (26 лютого – 07 березня 2024 р.) , 1 (14). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 129-132. ISBN 978-617-8167-11-0
П
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Methodological principles for developing a digital platform for professional training of skilled workers in the machine building industry In: Інноваційна професійна освіта. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (26 лютого – 07 березня 2024 р.) , 1 (14). ІПО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 306-310. ISBN 978-617-8167-11-0
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Psychological and pedagogical problems of using digital educational platforms In: Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 29-31 травня 2024 р.) . ТДАТУ, м. Запоріжжя, Україна, pp. 322-326.
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Conceptual model of a digital platform for professional training of skilled workers in the engineering industry In: Технологічна і професійна освіта: проблеми і перспективи. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 9 травня 2024 р. . Глухівський НПУ ім. О. Довженка, м. Глухів, Україна, pp. 236-238.
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Digital transformation of vocational and professional higher education in the context of European integration In: Інноваційні підходи до розвитку компетентнісних якостей фахівців в умовах професійного становлення: матеріали VІІІ Міжн.наук.-практ. конф. Ізмаїл, 19-20 квітня 2024 р. . АА Тандем, м. Запоріжжя, Україна, pp. 181-184. ISBN 978-966-488-219-1
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Development of the of the European market of corporate digital educational platforms In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 30 трав. 2024 р.) . ТзОВ "Трек-ЛТД", м. Київ, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 275-278. ISBN 978-617-7990-72-6
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Methodological aspects of conducting training sessions based on the use of a digital platform In: Модернізація змісту професійної освіти в умовах євроінтеграції України - 2024: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (м. Київ, 17 квітня 2024 р.) . ДНУ «ІМЗО», м. Київ, Україна, pp. 19-21.
Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002), Гуржій, А.М. (orcid.org/0000-0002-2797-5831) and Гуменний, О.Д. (orcid.org/0000-0001-6596-3551) (2024) Preparation of vocational education teachers for activities in the conditions of digital transformation of education . The University of Technology in Katowice Press, c. Katowice, Poland, pp. 969-980. ISBN 978-83-969890-9-3
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Methodical basis for the digital technologies application in the training of future skilled workers: Scientific report at the meeting of the Presidium of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, November 20, 2023 Вісник Національної академії педагогічних наук України, 1 (6). pp. 1-13. ISSN 2707-305X
- Пригодій, Микола Анатолійович (orcid.org/0000-0001-5351-0002) (2024) Functional features of modern learning management systems In: Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського «Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку» (23 лютого 2024 року) . Український державний університет імені Михайла Драгоманова. Кафедра технологічної освіти, м. Київ, Україна, pp. 226-230.