- Мороз, Р.А. (orcid.org/0000-0001-9776-491X) (2025) Theoretical and practical models of peer supervision (intervision) for psychologists In: Психологічні засади збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2025 р. . КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», м. Вінниця, Україна, pp. 314-321.
![]() |
Text
МорозРА_Моделі колег.супервізії_2025_314-321.pdf Download (741kB) |
Abstract
This article is devoted to the systematization of theoretical approaches and practical experience of collegial supervision (intervision), which is an important step for further improvement of the methodology and integration of interventional practices into the professional activities of specialists in Ukraine.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Keywords: | supervision, intervision, intervision models, professional growth, emotional support |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology |
Divisions: | Ukrainian Scientific and Methodological Center of Applied Psychology and Social Work > Laboratory of Applied Psychology of Education |
Depositing User: | Ганна Якимчук |
Date Deposited: | 15 Oct 2025 09:12 |
Last Modified: | 15 Oct 2025 09:12 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/746763 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |