Digital Library NAES of Ukraine

Theoretical and practical models of peer supervision (intervision) for psychologists

- Мороз, Р.А. (orcid.org/0000-0001-9776-491X) (2025) Theoretical and practical models of peer supervision (intervision) for psychologists In: Психологічні засади збереження ментального здоров’я учасників освітнього процесу : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2025 р. . КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», м. Вінниця, Україна, pp. 314-321.

[thumbnail of МорозРА_Моделі колег.супервізії_2025_314-321.pdf] Text
МорозРА_Моделі колег.супервізії_2025_314-321.pdf

Download (741kB)

Abstract

This article is devoted to the systematization of theoretical approaches and practical experience of collegial supervision (intervision), which is an important step for further improvement of the methodology and integration of interventional practices into the professional activities of specialists in Ukraine.

Item Type: Book Section
Keywords: supervision, intervision, intervision models, professional growth, emotional support
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Divisions: Ukrainian Scientific and Methodological Center of Applied Psychology and Social Work > Laboratory of Applied Psychology of Education
Depositing User: Ганна Якимчук
Date Deposited: 15 Oct 2025 09:12
Last Modified: 15 Oct 2025 09:12
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/746763

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item