- Сухомлинська, Ольга Василівна (2012) Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики Національна академія педагогічних наук України (1). pp. 107-125.
PDF
Сухомлинська_О.В..pdf Restricted to Registered users only Download (18MB) | Request a copy |
Abstract
Розкривається феномен радянської психотехніки 1920-1930-х років; показано її бурхливий розвиток як складової комплексних науково-технічних дисциплін; визначено, що її теоретичним обгрунтуванням була функціональна психологія (рефлексологія), а головним інструментом - тестологія. Доведено, що провідною рисою радянської психотехніки стало дослідження питань розвитку професійно важливих якостей людини як вирішальних для правильної організації різних видів і типів праці. Автор розглядає ці процеси крізь призму завдань педагогічної науки і водночас головних завдань психотехніки - профорієнтації та профвідбору в освітніх закладах; показує причини і сам процес заборони психотехніки, а також висвітлює актуальність порушеної проблематики.
Item Type: | Article |
---|---|
Keywords: | психотехніка, педологія, комплексні наукові дисципліни, тестологія, тести, трудова діяльність, відбір, профорієнтація, профвідбір, природні методи, профконсультаційне бюро, професіографія, ліквідація науки |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology |
Divisions: | Institute of Pedagogics > The Laboratory of History of Pedagogy |
Depositing User: | д.пед.н., професор Н.П. Дічек завідувач відділу історії та філософії освіти |
Date Deposited: | 12 Mar 2014 19:12 |
Last Modified: | 15 Apr 2019 13:43 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2132 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
View Item |