Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики

- Сухомлинська, Ольга Василівна (2012) Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики Національна академія педагогічних наук України (1). pp. 107-125.

[img] PDF
Сухомлинська_О.В..pdf
Restricted to Registered users only

Download (18MB) | Request a copy

Abstract

Розкривається феномен радянської психотехніки 1920-1930-х років; показано її бурхливий розвиток як складової комплексних науково-технічних дисциплін; визначено, що її теоретичним обгрунтуванням була функціональна психологія (рефлексологія), а головним інструментом - тестологія. Доведено, що провідною рисою радянської психотехніки стало дослідження питань розвитку професійно важливих якостей людини як вирішальних для правильної організації різних видів і типів праці. Автор розглядає ці процеси крізь призму завдань педагогічної науки і водночас головних завдань психотехніки - профорієнтації та профвідбору в освітніх закладах; показує причини і сам процес заборони психотехніки, а також висвітлює актуальність порушеної проблематики.

Item Type: Article
Keywords: психотехніка, педологія, комплексні наукові дисципліни, тестологія, тести, трудова діяльність, відбір, профорієнтація, профвідбір, природні методи, профконсультаційне бюро, професіографія, ліквідація науки
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of History of Pedagogy
Depositing User: д.пед.н., професор Н.П. Дічек завідувач відділу історії та філософії освіти
Date Deposited: 12 Mar 2014 19:12
Last Modified: 15 Apr 2019 13:43
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2132

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item