Максименко, С.Д., Болтівець, С.І., Андрієвська, В.В., Бойко, Світлана Тихонівна, Ботіна, Л.Й., Верещак, Євген Прокопович, Манилова, Лідія Михайлівна, Виноградна, О.В., Сидорук, О. О., Гончаренко, Світлана Анатоліївна, Гордєєва, Ж.В., Дембицька, Н.М., Євченко, Ірина Миколаївна, Завгородня, О.В., Зубіашвілі, І.К., Ільіна, Юнона Миколаївна, Кокун, Олег Матвійович, Кондратенко, Лариса Олександрівна, Корніяка, Ольга Миколаївна, Коробко, С.Л., Корольов, Д.К., Куценко-Лада, Г. В., Литовський, Г. Ф., Лукомська, Світлана Олексіївна, Лютфалієва, Л.С., Маслюк, Андрій Миколайович, Мєдінцев, Владислав Олександрович, Мусатов, Сергій Олександрович, Пророк, Н.В., Семенова, Р.О., Серьогін, Юрій Володимирович, Сидорук, О. О., Тищенко, С.П., Царенко, Л.Г., Яблонська, Тетяна Миколаївна and Яценко, Т.В. (2011) Наукові записки Інституту психології імені Г. С.Костюка НАПН України. Випуск 39 (39). "Ніка-Центр", м.Київ, Україна.
![]() Preview |
PDF (Збірник наукових праць)
НЗ2011.pdf - Published Version Download (3MB) |
Abstract
У збірнику здійснено методологічний аналіз прогнозування розвитку психічного здоров’я особистості, висвітлено дискурсивні моделі здоров’я, представлені в традиційному вітчизняному дискурсі, розкрито інтеракційну природу дискурсу і розглянуто його різні жанри – академічний дискурс, консультативний і емпірико-дослідницький, дискурс роботи у віртуальному просторі, автобіографічний як форма конституювання суб’єктних структур особистості, а також піднято гостро актуальні питання психології медіа-освіти. Значну увагу приділено психогігієні сімейного виховання як основній умові запобігання насильству в родині, схарактеризовано види та напрямки психокорекції сімейної дисфункції. У застосовному плані в збірнику подано матеріали щодо особливостей формування професійної спрямованості та компетентності майбутніх фахівців професій типу «людина-людина», комунікативних особливостей психологів-науковців і психологів-практиків, психологічних особливостей становлення суб’єктності студентів у просторі відносин власності, а також щодо засобів розвитку обдарованості особистості у контексті побудови освітнього середовища, орієнтованого на випереджальний характер навчання обдарованих дітей. Збірник адресовано викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі наукової і практичної психології, педагогам та вихователям різних ланок освіти.
Item Type: | Book |
---|---|
Keywords: | методологічний аналіз прогнозування розвитку психічного здоров’я особистості, дискурсивні моделі здоров’я |
Subjects: | Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology |
Divisions: | Institute of Psychology after N.Kostiuk |
Depositing User: | Науковий співробітник Світлана Тихонівна Бойко |
Date Deposited: | 23 Sep 2014 09:35 |
Last Modified: | 09 Sep 2025 21:41 |
URI: | https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6241 |
Downloads
Downloads per month over past year
Actions (login required)
![]() |
View Item |